new-superstar-logo-okt-2016-1000x333-zwart-backdrop-hrs

Kleine akoestische band prijs indicatie

AKOESTISCHE COVERBAND

Kleine band (€ 700,-)

Standaard bezetting: band met drie ervaren en enthousiaste muzikanten spelen bekende covers op akoestische instrumenten.

Ideaal voor personeelsfeesten, recepties of extra origineel voor een trouwfeest of jubileumfeest.

Superstar speelt ook akoestisch alle stijlen van de regenboog.

Inclusief:

• 3 SETS van ca. 1 uur
  • Lichtshow (kleurenspots, bewegend effect licht, nevel, laser)
  • Band is versterkt; geluidsinstallatie voor zaal (PA) tot ca. 350 gasten
  • Geluidsinstallatie voor band (monitoring)
  • Muziek (playlist) in de pauzes van de band
  • Superstar repertoire; leukste hits van nu, grootste hits van toen.

EXTRA

Saxofonist (+ € 250,-)

Superstar met extra vuurwerk? We nemen graag onze blazer als extra bandlid mee. Pop, funk, NL-talig, dance? Sax on fire! En scheuren met die solo's.

Zangeres (+ € 250,-)

Onze beeldschone zangeres zorgt voor extra sfeer en afwisseling in het repertoire.

Superstar DJ (+ € 200,-)

Na de akoestische band of in de pauzes van de band doorfeesten? Geen probleem wij nemen graag onze eigen DJ act mee en zorgen dat de dansvloer vol blijft.

AKOESTISCHE COVERBAND

Kleine band (€ 700,-)

Superstar speelt ook akoestisch alle stijlen van de regenboog.

Inclusief:

• 3 SETS van ca. 1 uur
  • Lichtshow (kleurenspots, bewegend effect licht, nevel, laser)
  • Band is versterkt; geluidsinstallatie voor zaal (PA) tot ca. 350 gasten
  • Geluidsinstallatie voor band (monitoring)
  • Muziek (playlist) in de pauzes van de band
  • Superstar repertoire; leukste hits van nu, grootste hits van toen.

EXTRA

Saxofonist

(+ € 250,-)

Zangeres

(+ € 250,-)

Superstar DJ

(+ € 200,-)

SPECIAAL VOOR BRUILOFT

Muziek bij trouwceremonie (+ € 100,-)

Trouwceremonie en trouwfeest op dezelfde locatie? Dan kunnen wij de bruidsceremonie subtiel omlijsten met een aantal van jullie favoriete song(s).

Band speelt openingsdans (Inclusief)

Willen jullie starten met een spetterende openingsdans? Wij begeleiden die graag met de band! Ook als jullie nummer nu (nog) niet in ons repertoire staat.

SPECIAAL VOOR BRUILOFT

Muziek bij trouwceremonie