VEEL GESTELDE VRAGEN
Ja, als het mogelijk is verzorgen wij graag de live muziek op jullie feest!
Wij volgen hierbij wel altijd de actuele richtlijnen van de overheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19
Dit betekent o.a. dat er voor zowel de gasten als de bandleden voldoende ruimte op de feestlocatie nodig is om 1,5 meter afstand te kunnen houden.
Meer specifieke info en richtlijnen over COVID-19 en feesten / horeca kun je hier vinden: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/ondernemers-en-bedrijven/horeca
Twijfel? Neem contact met ons op, kijken we samen naar de mogelijkheden.
Boekingen zijn altijd onder voorbehoud van de wettelijke mogelijkheden / restricties i.v.m. Corona zoals die gelden op de datum van het feest.
Een evt. boeking die niet door kan gaan vanwege deze restricties zal de band en opdrachtgever niet verplichten tot optreden of uitbetalen aan de band.
Als een tierelier 🙂
Maar oordeel vooral zelf. Op deze page vind je geluidsfragmenten van de band in actie.
Superstar speelt vaak in 5-koppige formatie:
- Zangeres
- Zanger/gitarist
- Bassist
- Toetsenist/achtergrondzang
- Drummer/achtergrondzang
Wij hebben 2 geweldige zangeressen die elkaar per optreden afwisselen.
We nemen ook graag onze saxofonist als 6e bandlid mee.
En we hebben een eigen DJ-act. die bijv. tijdens de pauzes van de band door kan spelen of als knaller-afsluit-act na de band kan. Superstar DJ kan verder ook met saxofonist / saxofoniste geboekt worden.
Daarnaast is Superstar ook te boeken als XL band. Bijv. voor personeelsfeesten of evenementen; met 2 zangeressen onze Superstar DJ en meerdere blazers.
Verder vinden wij het ook leuk om in kleinere akoestische setup te spelen. Als laid back band op een receptie of bij een feest waar wel gedanst moet worden maar waar het volume niet te hard mag. Bijvoorbeeld bij een bruiloft op een speciale locatie met een geluidslimiet van 80 decibel/db.
Zie onze repertoire page!
Wij spelen allerlei stijlen muziek. Van Pop, Rock, Funk, en Reggae tot Disco, Dance, Soul en Rock & Roll. De bekende hits vanaf van vandaag tot aan de '70s.
Op de meeste feesten spelen we deze stijlen en hits uit verschillende jaren kris kras door elkaar heen. We kijken hierbij vooral naar de energie in een nummer en of het past in de energie die op dat moment op het feest nodig is.
Bij specifieke feesten (bijv. '70s party / '80s party / '90s party) houden we ons enkel aan dat thema of tijdperk en hebben we voldoende nummers in de playlist om als authentieke thema band een knalfeest te maken.
Jullie krijgen allereerst een SUPER enthousiaste en ervaren groep muzikanten die hun vak verstaan en niets liever doen dan knalfeestjes bouwen!!!
Superstar speelt verder vele stijlen muziek en dè bekende hits van nu tot aan de '70s. Hierdoor spreken wij jullie gasten van verschillende generaties aan en kunnen we er ook echt voor zorgen dat het een top feest is voor iedereen.
Als je ons boekt regelen wij alles op het gebied van entertainment. Wij hebben een eigen professionele licht- geluidsinstallatie voor feesten tot ca. 350 gasten. Voor grotere feesten nemen we graag één van onze partner licht- en geluidsbedrijven mee.
Wij kennen een groot aantal feestlocaties in Nederland en denken graag met jullie mee. We zijn bereikbaar en houden van een persoonlijke benadering. De planning van jullie feest nemen we serieus en we stemmen graag in detail met jullie af hoe jullie feest moet verlopen.
Dat begint allemaal bij een overzichtelijke en vrijblijvende offerte met een scherpe totaalprijs zonder verrassingen achteraf. Laat ons de locatie en datum van jullie feest weten via dit formulier en wij zorgen binnen no time voor een vrijblijvende offerte in je mailbox.
Jazeker! Wij vinden het belangrijk dat jullie feest helemaal te gek is.
En wat is er nou leuker dan samen met jullie eigen band je feest starten met de openingsdans van jullie keuze?
Hoe lang wij spelen is grotendeels afhankelijk van het feest en jullie wensen. Voor een bruiloft is het vaak handig om 3 sets van ca. 1 uur te spelen, maar 4 sets van ca. 45min kan ook. Een extra set erbij is ook geen probleem; we stemmen de planning van jullie feest graag vooraf in detail met jullie af.
Mochten jullie trouwen op de feestlocatie zelf, dan kunnen we jullie trouwceremonie omlijsten met een paar sfeervolle akoestische songs.
En tijdens de ontvangst van jullie avondgasten spelen we graag een korte set met akoestische laid back nummers.
Bij personeelsfeesten en evenementen stemmen we de planning graag volledig met de opdrachtgever af. Wij hebben meer dan voldoende muziek om een feest van een hele avond te vullen. Voor een evenement wil je wellicht wat langere sets. Bij een bedrijfsfeest kunnen ook andere acts in de pauzes van de band worden ingepland. Waar nodig kunnen wij deze acts begeleiden (bijv. bekende zanger/zangeres). Bijna alles is mogelijk, zolang we het vooraf maar weten en het een topfeest wordt!
Zeker! Als we de nummers kennen gaan we ze graag voor jullie spelen.
Zeker, als jullie een speciaal nummer hebben dat nog niet op ons repertoire staat, willen we die graag instuderen om jullie feest helemaal compleet te maken. Je kunt bijvoorbeeld de openingsdans of een ander speciaal nummer dat nog niet op onze playlist doorgeven. Wij gaan die instuderen en zorgen dat dit nummer niet ontbreekt op jullie feest.
Meerdere verzoeknummers aanvragen graag in overleg.
Voor in te studeren nummers geldt: laat het ons ruim voor het feest weten!
Jazeker! Het feest stopt niet als de band even pauze neemt. Als jullie dat willen zetten wij muziek op over onze geluidsinstallatie.
En een andere mogelijkheid is onze eigen Superstar DJ in de pauzes van de band. Dan is het van begin tot einde één groot knalfeest.
Bij reistijd en opbouw rond etenstijd wordt een simpele / voedzame (crew)maaltijd voor de band door ons altijd zeer op prijs gesteld. Geen absolute must, maar logistiek is het zeker handig als de band samen en vlak voor het feest kan eten.
Dat is grotendeels afhankelijk van het type feest en het aantal gasten. Op een podium kun je de band vaak beter zien. Maar een podium kan bij wat kleinere feesten ook onnodige afstand creëren tussen band en gasten.
Bij een besloten feest tot ca. 150 a 200 man (bijvoorbeeld bruiloft, jubileum, privé feest) is een podium voor ons daarom geen noodzaak. Bij wat grotere feesten zoals bedrijfsfeesten is een podium wel aan te raden. En bij openbare feesten, tentfeesten, kermisfeesten en evenementen met een groter aantal bezoekers is een wel podium noodzakelijk. Als het een buitenevenement is staan wij natuurlijk graag op een overdekt (wind- en waterdicht) podium. Details hierover kun je op ons stageplan vinden.
Daarnaast hebben kunnen wij voor elk bandlid evt. ook zelf een 'riser' meenemen. Dit is een compact podium voor 1 muzikant. Onze risers zijn uitgevoerd in chique wit met zacht witte led lampjes erop voor een sfeervol effect. De risers kunnen op elke locatie (mits er voldoende ruimte is) en brengen wat extra sfeer. Verder maken onze risers de Superstar act ook helemaal af voor de wat grotere personeelsfeesten en evenementen.
Onze moderne en professionele licht- en geluidsapparatuur is van de laatste generatie en vereist geen krachtstroom.
Wij kunnen op elke gemiddelde horeca locatie zonder krachtstroom terecht. Een ongebruikte groep (230V) is wel aan te raden of als de groep niet volledig schoon is kan ook een verdeling over 2 groepen.
Voor grotere evenementen (> 350 gasten) nemen we graag één van onze partner geluidsbedrijven mee of werken we samen met het techniekbedrijf van de opdrachtgever. Specificaties in dit geval graag in overleg en afhankelijk van het evenement.
Geen probleem. Als jullie je gasten iets willen vertellen of als iemand een stukje wil opvoeren hebben wij een microfoon beschikbaar.
Een aantal factoren bepalen de kosten voor Superstar coverband, zoals: het aantal sets, het aantal gasten (welke geluidsinstallatie nemen we mee), de reisafstand en de band bezetting. Geef deze info via dit formulier aan ons door en wij zorgen dat je pijlsnel een vrijblijvende offerte met scherpe prijzen* in je mailbox hebt!
Laat je verbazen!
Superstar coverband
*We kunnen hier wel alvast verklappen dat Superstar coverband vaak minder kost dan vergelijkbare andere topbands. Wij hebben namelijk eigen licht- en geluidstechniek en kunnen via een boeker maar ook zonder tussenpersonen geboekt worden.
Als je andere vragen hebt, kun je ons mailen, bellen of met ons chatten via Whatsapp.
Contactgegevens kun je hier vinden.
Een vrijblijvende offerte heb je snel in je mailbox via dit formulier.