Bruiloft-coverband-strandtent-niet-duur-Noordwijk-Katwijk-Scheveningen

Elk huwelijksfeest is anders en van je eigen bruiloft wil je een fantastisch mooi feest maken. Superstar coverband weet dit, is al vele keren ‘getrouwd’ en stemt graag in detail met jullie af hoe jullie ideale bruiloftsfeest eruitziet.

Starten als akoestische band of zoek je een feestband plus DJ? Veel is mogelijk en wij denken graag met je mee. Superstar is een ervaren bruiloftsband en niet duur. Een betaalbare superband die de hele zaal in beweging krijgt.

Enthousiaste en ervaren muzikanten spelen een afwisselend repertoire en zorgen dat ook die herkenbare en favoriete knallers van jullie gasten voorbijkomen.

trouwfeest-mannen-feesten-hrs
trouwfeest-bruid-danst-hrs

MAAK JE TROUWFEEST NOG SPECIALER

+ Ceremonie muziek

Trouwceremonie en trouwfeest op dezelfde locatie? Dan kunnen wij de bruidsceremonie subtiel omlijsten met een aantal van jullie favoriete song(s).

+ Akoestische start

Starten met sfeervolle akoestische nummers. Stijlvol bij de ontvangst van jullie gasten. Wel al live muziek maar het grote feest start pas als iedereen aanwezig is.

+ Openingsdans

Willen jullie starten met een spetterende openingsdans? Wij begeleiden die graag met de band! Ook als jullie nummer nu (nog) niet in ons repertoire staat.

SUPERSTAR-logo-mid+small-hrs
new-superstar-logo-okt-2016-1000x333-zwart-backdrop-hrs

HOE KLINKT SUPERSTAR COVERBAND?

Welke bezetting op jullie trouwfeest?

Superstar, standaard een 5-koppige coverband, kan elk feest aan. Maar als je nog wat extra vuurwerk wilt nemen we graag ons 6e bandlid (saxofoon) mee. Superstar coverband met saxofonist spettert als een gek en kan de spreekwoordelijke kers zijn op jullie trouwtaart. Een blazer erbij werkt goed bij die typische '70’s Soul, Funk, Pop en Motown nummers, maar maakt ook vele andere Engels- en Nederlandstalige nummers af.

Verder kunnen wij ook als band met DJ worden geboekt. Leuk om na de band nog een DJ set te doen, of onze Superstar DJ draait tijdens de pauzes van de band. Het is vaak handiger en zeker voordeliger om band + DJ in een keer te boeken. Bespaart gedoe en onnodige kosten voor  een dubbele geluidsinstallatie bijvoorbeeld.

Muziek bij je huwelijksceremonie

Wanneer jullie huwelijksceremonie op dezelfde locatie plaatsvindt als het trouwfeest, dan kan Superstar de bruidsceremonie ook nog subtiel omlijsten met jullie favoriete song(s). Een leuke en originele toevoeging op de trouwceremonie.

Hoe jullie het feest ook willen, bijna alles is wel mogelijk, zolang wij het maar tijdig weten en jullie een topavond hebben.

Wil je meer informatie of vandaag nog een vrijblijvend voorstel in je mailbox? Vul dan het contactformulier in, nemen wij z.s.m. contact met jullie op.

Superstar coverband

polaroid-band-sjiek-leip-snorretjes-hrs
hanneke-button-1-440-hrs
leo-button-1-440-hrs
renee-button-1-440-hrs
maart-button-1-440-hrs
martine-button-1-440-hrs
pat-button-1-440-hrs

Voorbeeld planning huwelijksfeest

Hoe ziet een bruiloft met Superstar coverband er ongeveer uit? Hieronder vind je een voorbeeld met wat details. En omdat geen enkele trouwpartij hetzelfde is heb je natuurlijk de mogelijkheid om het helemaal anders aan te pakken. Wij stellen ons graag flexibel op en denken actief met jullie mee over hoe we er samen een topfeest van kunnen maken.

Het trouwfeest start vaak na het diner met de ontvangst van de overige gasten. Hierbij kunnen wij achtergrondmuziek opzetten, maar de band kan ook alvast wat akoestische nummers spelen. Sfeervol, laid-back en op lager volume. Dan kunnen jullie je gasten in stijl begroeten terwijl er  op de achtergrond al wat rustige livemuziek speelt.

Daarna openen we het feest met de volledige Superstar band line-up. Bijvoorbeeld met een nummer van jullie keuze waarop jullie een knallende openingsdans neerzetten. Of als jullie de avond liever zonder openingsdans starten, laat je de opening gewoon aan ons over.

Dan start de 1e set en kan het feest meteen lekker losbarsten. Het aantal sets en het soort muziek (wat wel, maar ook: wat absoluut niet) stemmen we natuurlijk graag vooraf met jullie af. Tijdens de avond betrekken we alle gasten bij het feest en gaan desnoods zelf de dansvloer op om het goede voorbeeld te geven.

Tussen de sets neemt de band even pauze om op adem te komen. Als je wilt zorgen wij voor muziek over onze installatie zodat het feest gewoon doorgaat.

Tijdens het feest spelen wij een mix van actuele hits en bekende hits van toen. Hierdoor is de muziek voor alle aanwezige generaties herkenbaar en kun je samen een mooi feest vieren.

Naarmate de avond vordert werken we naar een climax toe en zal de dansvloer lekker vol staan. Na een onvergetelijk feest sluit de band uiteindelijk af met de laatste set. Als jullie gasten het heeeeel graag willen hebben we natuurlijk altijd nog wel een toegift(en) op voorraad. Maar afsluiten kan ook met een verzoeknummer dat jullie vooraf doorgeven. Een nummer speciaal voor jullie, dat veel voor jullie samen betekent.

Na het feest is het helaas weer tijd om afscheid te nemen van jullie gasten. Maar wij kunnen na het laatste nummer evt. nog wat 'cool down' muziek opzetten over onze installatie.

WAT ANDEREN ZEGGEN

trouwfeest-mannen-feesten-hrs