GASTENBOEK

Heb je een Superstar optreden gezien dan zijn wij altijd erg benieuwd naar je mening!

SUPERSTAR COVERBAND

GASTENBOEK

Hoge-klanttevredenheid-en-bedankjes-hrs

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.

WAT ANDEREN ZEGGEN

Beste Superstar band,

Wat hebben wij genoten op ons feest! Jullie hielden rekening met onze wensen en speelden in op het publiek. Van begin tot het eind hebben jullie er een groot feest van gemaakt! En zelfs tot een half uur na het eind lieten jullie het dak eraf gaan!
De communicatie verliep super, we hadden snel reactie en konden tussendoor voor vragen goed terecht.

Bedankt voor jullie muziek, maar ook de gezelligheid!

Ramon en Joyce

Beste Superband!

Hartelijk dank voor jullie spectaculaire bijdrage tijdens ons bruiloftsfeest.
Wij en onze gasten hebben genoten van de muziek en heerlijk gedanst op de diverse nummers.

Jullie enthousiasme straalde er van af.

Groetjes!
Arjan en Iris

Topband! Wat een geweldige band!

Superstar Coverband heeft 's avonds op ons feest gespeeld. Wat een goede keuze! De muziek was goed, zang zuiver en de sfeer zat er goed in! De voetjes gingen van de vloer! De muziek was precies zoals we wilden en zelfs twee verzoeknummers ingestudeerd. Communicatie vooraf was fijn en duidelijk.

Ik wil jullie bedanken voor een geweldige avond, jullie hadden niet beter kunnen zijn! We hebben echt van zoveel mensen complimenten gekregen! Bij een volgend feest zijn jullie hopelijk weer van de partij, heb jullie naam al aan veel anderen doorgegeven ūüėČ Super bedankt!

Bart en Marloes

Onze bruiloft was een fantastische dag en jullie hebben het helemaal compleet gemaakt. Wat hebben jullie er een topfeest van gemaakt! Wij en alle andere gasten hebben genoten. Lekker afwisselend repertoire en het swingde de pan uit. Bedankt!

Menno en Caroline

Wij hebben enorm genoten van jullie geweldig goede sound! Jullie hebben alle verwachtingen overtroffen; perfect op elkaar ingespeeld en de zangeres heeft een geweldige stem. Wat een bereik en inventiviteit. Daarnaast zijn jullie zelf hele fijne mensen om op het feest te hebben! Superstar, super super bedankt!

Anita

Wij hebben een geweldige bruiloft gehad. Overdag was al top, maar 's avonds barstte het feest echt los dankzij deze supergave band! We hadden een rustig openingsnummer gekozen, maar het verzoek gedaan aan de band om daarna een feestje te bouwen. Nou, dat hebben ze gedaan. Allemaal topnummers uit een selectie die we vooraf via de speellijst hadden verstuurd. Onze gasten waren eveneens laaiend enthousiast! De communicatie verliep ook echt top. Zeer snelle reactie op mails en apps. Goede en scherpe prijs voor heel veel kwaliteit.

Wij snappen nu waarom deze bandleden zichzelf superstars noemen!

Tom en Leontien

Polaroid-band-selfie-TEMPLATE-(Pat2)

Heel erg bedankt voor een geweldige feestavond in Delft!! Mede dankzij jullie professionele en enthousiaste wijze kunnen wij terug kijken op de mooiste dag van ons leven. De band heeft een top sfeer gecreeerd op ons trouwfeest en de DJ heeft het geweldig afgesloten. Absolute aanrader!!

Danielle & Marvin

Heeeeel erg bedankt voor de fantastische muziek op ons feest!!!! Ook akoestisch zijn jullie net zo briljant. Wij vonden het geweldig en hebben van alle gasten leuke reacties gehad!!

Gina en Boy

Afgelopen zaterdag naar het optreden geweest in Lokaal de Vredebreuk in Den Haag. Fantastische band en leuke covers. Met Superstar Coverband is je avond sowieso geslaagd! Hoop dat ze binnenkort weer in Leiden optreden! ūüôā

Denise

Zaterdag in Lokaal Vredebreuk te Den Haag één van de beste live momenten ooit meegemaakt met de Superstar Coverband !

Bedankt voor een uit-mn-dak-avond !

Peter

Een goed op elkaar in gespeelde band met een breed repertoire. Ze spelen oprecht en met een aanstekelijk enthousiasme. Ik heb me zeer vermaakt bij het optreden.

Martijn

Superstar coverband geboekt voor ons bruiloft feest. Ze hebben er een feestje van gemaakt. Aardige bandleden en een breed scala van liedjes. Toen ik vroeg of ik als bruid een nummer mee mocht spelen was dit geen probleem. Hier stonden ze volledig open voor en ik voelde me welkom.
Dank jullie wel!

Kelly

Wat hebben jullie er een geweldig feest van gemaakt! Bedankt!!!!
Superstar is echt een aanrader om alle voetjes van de vloer te krijgen op je bruiloft, ook de akoestische nummers klonken te gek en hebben onze avond veel extra sfeer gegeven!

Johan en Kim

Beste band,

We willen jullie bedanken. Voor echt een fantastische avond, niet alleen wij maar al onze gasten hebben enorm genoten en gaven jullie complimenteren.

Jochem en Miranda

Polaroid-band-selfie-TEMPLATE-(Maart)

Wat hebben jullie ons een te gekke avond bezorgd bij het 50 jarig jubileum van mijn moeder!! De swingende muziek en gezellige, flexibele bandleden hebben ervoor gezorgd dat we de avond knallend konden afsluiten.

Wijzelf en alle gasten hebben van jullie genoten, echt super.

Wij zullen jullie zéker bij iedereen aanraden!

Maaike

Beste band,

Jochem en Miranda

Bedankt voor een hele leuke en gezellige avond. Iedereen op onze bruiloft heeft van jullie genoten en we hebben alleen maar complimentjes gekregen.¬†Neem aan dat jullie ze ook hebben gekregen ūüôā

René en Shannon

Daarnaast zijn ze allemaal super aardig dus het is gezellig om nog even met ze na te babbelen ūüėÄ

Anne SSR-Leiden

Was feest in de Heeren van Aemstel! Strakke ritmesectie, zuivere (samen) zang & fijne melodische gitarist! Jullie klinken als 1 geheel.

Groet, Jasper

Een super huwelijksfeest gehad met Superstar coverband! Lekkere strakke nummers waarop alle gasten konden dansen. Goede mix van nummers. Enthousiaste en professionele muzikanten!

Superstar, bedankt!!

J&H

Prima feest gehad voor ons 25-jarig trouwen. Vanaf het eerste nummer tot het laatste spetterde het. Superstar Coverband, bedankt!

Goof en Lieke

Zo, gisteravond ff geweest naar de Veste in Leiden, wat een feest! De Veste is na gisteravond een openlucht cafe ūüėČ Lekker gespeeld jongens en dame, vooral die bas klonk funky.

Mathieu

Vanuit een warm Sevilla willen wij jullie hartelijk danken voor jullie optreden op onze bruiloft... Wij vonden het het optreden samen met vele gasten geweldig... Bedankt voor het instuderen van onze liedjes.. Wij hebben echt een topavond gehad...

Groetjes Esther en Martijn....

Superstar heeft gespeeld op onze bruiloft en we hebben er heel erg van genoten! Meerdere gasten hebben gecomplimenteerd op de leuke band, echte gangmakers. Tijdens de voorbereidingen van ons feest hebben ze veel met ons meegedacht en zelfs een aantal van onze verzoeksnummers ingestudeerd. Alles is mogelijk en de bandleden zijn zeer behulpzaam!

Superstar Bedankt!!

Wouter en Mari

Wat een gave gezellige mee zing en dans band! gezien als openingsband op het coverband festival 26 augustus. Voor herhaling vatbaar!

Winnie

Beste Superstarcoverband!

Heel erg bedankt voor ons top personeelsfeest! Van de akoestische inloop tot jullie toegift hebben we met zijn allen genoten! Ingaan op verzoekjes en lekker swingen op topmuziek! Heel erg bedankt, ik zal jullie zeker aanbevelen!

Groetjes,

Murielle

Beste bandleden van Superstar.

Jullie moesten spelen in een uithoek van Nederland maar wat fijn dat jullie de reis hebben gemaakt. Bij het inspelen vonden we het al goed klinken en het werd alleen maar beter toen het feest begon. Bedankt voor een spetterende avond vol goede muziek. We hebben genoten en onze gasten ook. We krijgen nu, 2 dagen na het feest, nog steeds complimenten over de band. De hele avond op de dansvloer gestaan en dat was precies de bedoeling. Een 25 jarige bruiloft om nooit te vergeten.

Nu nog in het voorprogramma van Blof!

Alex en Marjon

Wij hebben een fantastische bruiloft gehad! De band heeft s'avonds op ons feest gespeeld en het dak ging eraf!

Ondanks de kleinere ruimte en daardoor kleinere formatie was het een groots optreden en wij en onze gasten hebben tot de kleine uurtjes volop gedanst en waren super enthousiast! Ook de door ons uitgezochte openingsdans was geen probleem! Superstar bedankt!

Roel en Linda Den Nijs

Beste bandleden van Superstar.

Nu nog in het voorprogramma van Blof!

Alex en Marjon

Polaroid-band-selfie-TEMPLATE-(Renee)

Mede dankzij Superstar Coverband was ons feest op onze bruiloft een mega succes! Iedereen ging met de voetjes van de vloer en de meest uiteenlopende stijlen van muziek kwamen deze avond voorbij. De band blies het dak eraf! We hebben enorm genoten van deze speciale dag. Bedankt!

Cherita

Geweldige avond gehad. Speelden lekkere TOP40 muziek en jaren 80/90. Hadden gevraagd om geen polonaise muziek te spelen en dat werd ook niet gedaan. Zangeres was goed te verstaan en de nummers wisselden elkaar lekker af. Prima om op te dansen. Zeer aan te bevelen. De leeftijdscategorie van ons gezelschap was voornamelijk 20-60 jaar.

Hebben we weer een feest, dan worden ze zeker uitgenodigd

Bob

Polaroid-band-selfie-TEMPLATE-(leo+renee-playboy-mansion-party)

De Super Star Coverband heeft bij ons op school op het eindexamenfeest gespeeld. Echt een feestje om te zien en horen. Goeie play-list en vooral het enthousiasme en plezier in het muziek maken spatte ervan af. Erg strak gespeeld. Als we weer een leuk feestje hebben....

Eric Appel

superstar coverband; ze maken hun naam waar, super, strak en lekkere covers. het was weer een echt feestje op ons plein tijdens koninginnedag. leuk om te zien dat jullie ook een echte band-band zijn. plezier en contact hebben met elkaar, vind ik een heel groot pluspunt!

Renee

Bij deze wil ik alle bandleden hartelijk danken! Jullie hebben ervoor gezorgd dat ons trouwfeest, afgelopen vrijdag, een echt swingfeest is geworden. Bedankt voor het instuderen van ons openingnummer! Jullie hebben echt een toffe band! Akoestisch, het klonk helemaal goed. We hebben allemaal positieve reacties van gasten gekregen. Veel verschillende leuke en bekende nummers. Het was ook leuk om naar jullie optreden te kijken.

Nogmaals hartelijk dank!

Groetjes

Monique & Paul

Coverband-bruiloft-personeelsfeest-bedrijfsfeest-vereniging
new-superstar-logo-okt-2016-1000x333-zwart-backdrop-hrs
SUPERSTAR-logo-mid+small-hrs
new-superstar-logo-okt-2016-1000x333-zwart-backdrop-hrs

HOE KLINKT SUPERSTAR COVERBAND?

band-wie-zijn-wij-in-rondje-nieuw-logo-nov

ALS HET DAK ERAF MOET!

VANDAAG NOG EEN VRIJBLIJVENDE OFFERTE IN JE MAILBOX?

(en verbaas je over onze scherpe tarieven...)